4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
95,0%
Obsługa klienta
94,2%
Oferta sklepu
92,9%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Produkty GSM > Wsparcie techniczne > Wsparcie poprzez e-mail/Skype

Wsparcie poprzez e-mail/Skype

Cena netto: 121,14 PLN 
Cena brutto: 149,00 PLN (z VAT)
Niestety, w tej chwili nie posiadamy tego produktu na stanie.

Kliknij tutaj, by otrzymać emailem informację o dostępności towaru.

Za ten produkt możesz zapłacić w dogodnych ratach:
oblicz eraty

ID: 5627

Typ produktu: Usługa cyfrowa

Przechowalnia prod.

Zapytaj o produkt

Wsparcie poprzez e-mail/Skype to usługa, która wchodzi w skład wszystkich sprzedawanych przez nas urządzeń. Usługe tą więc dedykujemy wszystkim, którzy sprzęt zakupiły w innej firmie a aktualnie mają problemy z jego użytkowaniem. Usługa opiera się na dokładnym opisie problemu/sytuacji po czym w ciągu 24h (dni robocze) otrzymają Państwo odpowiedź z proponowanym rozwiązaniem problemu.

USŁUGA W OPCJI STANDARD WCHODZI W SKŁAD KAŻDEGO SPRZEDAWANEGO PRZEZ NASZ URZĄDZENIA. W RAZIE PROBLEMÓW WYSYŁAJĄC DO NAS ZAPYTANIE NA ADRES E-MAIL LUB TEZ KONTAKTUJĄC SIE Z NAMI ZA DARMO PRZY UŻYCIU SKYPE MOŻEMY POMÓDZ W ROZWIĄZANIU PROBLEMU LUB NAKIEROWAĆ NA ROZWIĄZANIE



Czego dotyczy usługa wsparcia technicznego: 
Usługa dotyczy problemów z urządzeniami nie związanych z ich codziennym użytkowaniem - problemem w rozumieniu poniższej usługi nie jest operacja usunięcia simlocka z danego telefonu, flashowania ale problemu z samym urządzeniem - błąd instalacji, błedy wynikające z oprogramowania urządzenia, problemów z rejestracją, dostępem do supportów itp

Warunki i zasady:
1) Usługa dostępna za darmo do wszystkich urządzeń sprzedanych przez naszą firme oraz dla osób posiadających urzadzenia w innej firmie a sprawiających problemy.
2) Usługa dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE produktów oferowanych przez naszą firmę - nie prowadzimy wsparcia dla produktów nie oferowanych przez naszą firmę.
3) Po wykupieniu usługi prosimy przy każdym kontakcie o podanie numeru faktury - usługa startuje w momencie pierwszego zapytania z podaniem numeru faktury i zliczana jest według dni kalendarzowych.
4) Klient w mailu zobowiązany jest do opisania jak najdokładniej całego problemu wraz z podaniem informacji co do:
a) używanego systemu operacyjnego
b) ilości pamięci RAM
c) wersji oprogramowania/klienta z której korzysta
d) rodzaju i typu jak też prędkości używanego połączenia Internetowego
e) informacji na temat uzywanego oprogramowania Firewall i oprogramowania Antywirusowego
5) Multi-COM nie gwarantuje rozwiązania problemu jęzeli jeżeli jego żródlo leży w kodzie oprogramowania lub też spowodowane jest sprzętowym uszkodzeniem urządzenia tj. znany błąd oprogramowania które posiadana pewne ograniczenia, problem który wynika bezpośrednoi z uszkodzonego sprzętu itp.
6) Klient ze swojej strony gwarantuje pełną pomoc i dostępność w godzinach od 8 do 16 - usluga ta dostepna jest od 8 do 16 od poniedziałku do piątku.
7) Odpowiedz na e-mail to maksymalnie 24h - prosimy o sprecyzowanie zapytania i wysładnia go w jednym mailu.



Usłua zawiera:
- możliwość uzusykania wsparcia przez e-mail/Skype przez określony czas
- faktura

Waga produktu: 0.00 kg.
Czas dostawy: do 24h godzin (e-mail)
Koszt dostawy: 0,00 PLN

NEGOCJUJ CENĘ

PDF

Informacja:

Wszystkie prezentowane zdjęcia podlegają ochronie prawem autorskim . Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 1994-02-04 (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 z późn. zm.)

Jeśli interesuje Cię Wsparcie poprzez e-mail/Skype prawdopodobnie zechcesz również zapoznać się z następującymi produktami:

Zobacz też na

Wsparcie poprzez TeamViewer + Wsparcie poprzez TeamViewer więcej
Cena netto:
243,09 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 299,00 PLN (z VAT)
Dostęp do ust-pro2.org + Dostęp do ust-pro2.org więcej
Cena netto:
64,23 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 79,00 PLN (z VAT)
Dostęp do mt-box.org + Dostęp do mt-box.org więcej
Cena netto:
64,23 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 79,00 PLN (z VAT)
Dostęp do furiousgold.com + Dostęp do furiousgold.com więcej
Cena netto:
324,39 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 399,00 PLN (z VAT)

Nota

1. Oferowane przez nas akcesoria, urządzenia i części zamienne nie są oryginalnymi akcesoriami producentów telefonów, jednakże zostaly starannie wybrane pod kątem jakości, i są w pełni dopasowane do telefonów.

2. Nasza firma dostarcza same urządzenia tj. klucze sprzętowe oraz interfejsy. Informacje na temat oprogramowania które można zastosować do oferowanych kluczy/interfejsów jest dostępne w sieci Internet na stronach producentów wspomnianych urządzeń.

3. Wszystkie znaki towarowe zamieszczone na tej stronie są zastrzeżone przez swoich właścicieli. Nazwy produktów, znaki firmowe, symbole handlowe, nazwy handlowe, slogany są własnością odpowiednich firm i są chronione międzynarodowymi przepisami o prawach autorskich, i użyte są tylko w celach informacyjnych.

4. Niniejsza oferta handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawia stanów magazynowych.