Odzysk danych z urządzeń mobilnych, smartwatch, pamięci FLASH, pendrive, GPS, dronów, komputerów nurkowych, dysków SSD

Odzyskiwanie danych, plików i zdjęć z telefonów, dysków twardych SSD, pamięci pendrive (flash) i wszelkich innych urządzeń.

Utrata danych z urządzeń na których zapisane jest "życie" w formie cyfrowej potrafi przyspożyć nie małe problemy i stres. Utrata cennych plików w większości przypadków jest też nierozerwalnie związana z utratą wspomnień. Sugerujemy by uniknac powyższego  warto bezwzględnie robić kopie zapasowe i przechowywać je w chmurze, dysku czy innych nośnikach. Jeśli jednak doszło do utraty danych najważniejsze co możesz zrobić - by nie utrudnić procesu odzysku - to zaprzestać korzystać z danego smartfona/urządzenia - dzieki czemu unikniesz nadpisania plików/danych w miejsce utraconych. Zwiększy to szanse na pełny odzysk utraconych danych.
Oferujemy usługi odzyskiwania utraconych danych z urządzeń mobilnych i nośników dla osób prywatnych, przedsiębiorstw, sektora publicznego, instytucji, służb mundurowych, Prokuratury.

Przeprowadzamy odzysk i odczyt utraconych danych z urządzeń sprawnych oraz uszkodzonych:

  • z urządzeń mobilnych (telefony, smartfony)
  • smartwatch,
  • pamięci FLASH,
  • pendrive,
  • GPS,
  • dronów,
  • dysków SSD,
  • komputerów nurkowych.

Jako nieliczni na rynku, mamy możliwości analiz odzyskanych/odczytanych danych na pięciu niezależnych od siebie licencjowanych narzędziach śledczych (UFED, Oxygen, MobilEdit, XAMN, MD-RED), co wyklucza jakiekowiek pominięcie. Dzięki temu osiągamy wysoki współczynnik sukcesów w odzyskiwaniu danych. Proces odzysku jest zakończony szczegółowym raportem - dane otzrymasz skatalogowane, z możliwościa wyszukiwania po kategorii, oraz ich wydruku.

Przyczyna utraty danych może wynikać z uszkodzeń logicznych i mechanicznych urządeń.
Logiczne uszkodzenia powstają gdy dane zostały usunięte z urządzenia świadomie bądź przypadkowo poprzez skasowanie danych, aktualizacje systemu, przywrócenie do ustawień fabrycznych, blokadę operatora.
Mechaniczne uszkodzenia to działania czynników zewnetrznych, często w wyniku zalania telefonu, upadku, zgniecenia, pęknięcia ekranu, zwarcia, spalenia, uszkodzenia ekranu, uszkodzenie płyty głównej telefonu. 
Z JAKICH SYSTEMÓW ODZYSKUJEMY DANE?
  • Android,
  • Windows Phone,
  • iOS,
  • Symbian,
  • BlackBerry
  • inne systemy brand’owane przez producentów; Systemy plików: FAT16, FAT32, NTFS, eXT2/eXT3/eXT4, YAFSS2, F2FS, JAFFS, TFAT, KFAT
JAKIE DANE ODZYSKUJEMY?
 
 
  • Wiadomości SMS - w tym wysłane, odebrane, niewysłane, robocze oraz wykasowane
  • Wiadomości MMS - w tym wysłane, odebrane, niewysłane, robocze oraz wykasowane
  • Komunikatory internetowe: wiadomości wysłane, odebrane, niewysłane, robocze, historia połączeń (także czaty usunięte celowo lub nieumyślnie)
  • Kontakty: również z wpisanymi w grupy komunikatorów internetowych
  • Połączenia: odebrane, wybierane, nieodebrane (rejestry połączeń przychodzących i wychodzących w tym skasowanych)
  • Notatki / Alarmy / Zadania
  • Kalendarz
  • E-Maile / Dokumenty / Bazy danych
  • Hasła jakie są w telefonie (np. do sieci WiFi)
  • Konta użytkowników jakie były wpisane w danym urządzeniu na różnych portalach
  • Lista sieci WiFi do jakich logowało się dane urządzenie
  • Słowniki użytkownika
  • Listę użytkowników danego urządzenia (konta) jeżeli dane urządzenia pozwala na tworzenie profili
  • Informacje o zdarzeniach zasilania (kiedy urządzenie zostało umyślnie wyłączone na określony okres czasu i kiedy ponownie włączone)
  • Listę zainstalowanych aplikacji i usuniętych aplikacji
  • Historia stron WWW: historia przeglądanych stron internetowych, cookies itp.
  • Zdjęcia widoczne oraz usunięte (w tym szczegółowe informacje o aparacie, migawce, naświetleniu oraz Geotagging itp.)
  • Filmy: wykonywane telefonem lub wgrane do pamięci
  • Nagrania audio: w tym nagrania dyktafonu, nagrania rozmów
  • Lokalizacje GPS: szerokość i długości geograficzna, data, czas, informacje o odwiedzanych punktach
  • Pozostałe: numer własny aparatu, numer seryjny aparatu, numer IMEI, data i wersja oprogramowania, data i wersja produktu, typ aparatu i model, kod blokady telefonu wraz z historią zmiany kodów, lista używanych kart SIM w telefonie komórkowym, informacja od operatora z jaką siecią się logowano, wszystkie dane zawarte na kartach pamięci znajdujących się w telefonie komórkowym

 


POSTĘPOWANIE W SYTUACJI UTRATY DANYCH
Odzyskaj dane w 4 etapach
 
 
ETAP I:
 ZGŁOSZENIE (DARMOWA WERYFIKACJA I KONSULTACJA)
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIA ODZYSKANIA DANYCH - umożliwi on wstępną analizę i weryfikację, w tym szanse na odzysk i czas realizacji Twojego przypadku. Zgłoszenie zawiera szczegółowe dane o urządzeniu, poprosimy Cię w nim o opis sytuacji w wyniku której doszło do utraty danych, dane urządzenia, właściciela, adres. Rzetelne wypełnienie zgłoszenia pozwoli nam na realną ocenę możliwości wykonania usługi a następnie jej wycenę. Po otrzymaniu zgłoszenia przedstawimy Ci możliwości odczytu lub/i odzyskania danych wraz z formularzem zgłoszenia. Etap ten jest bezpłatny. Przeczytaj dokładnie otrzymany dokument, bezwzględnie podpisz i dołącz go do wysyłanego do nas urządzenia, które koniecznie zabezpiecz na czas transportu. 
ETAP II:
PRZYJĘCIE DO LABORATORIUM (DIAGNOZA I OPRACOWANIE PLANU POSTĘPOWANIA)
Na tym etapie urządzenie przyjmowane jest do laboratrium. Tworzymy dokumentacje zdjęciową nadesłanego nośnika, zakładana jest dla niego kartoteka jak także następuje weryfikacja urządzenia pod względem formalnym (zgodność stanu urządzenia z opisem w zgłoszeniu) i prawnym (poprawność podanych numerów seryjnych, dane i podpis zgłaszającego). Opłata diagnostyczna za ten etap (przyjęcie, dokumentacje, diagnozę) wynosi 199 zł netto + VAT. Pobierana jest tylko w przypadku braku możliwości wykonania zlecenia odczytu i/lub odzyskania danych, m.in. ze względu na stan urządzenia odbiegający od opisu, uszkodzenia fizycznego/mechanicznego pamięci lub procesora uczestniczącego w szyfrowaniu, uszkodzeniu płyty głównej uniemożliwiające naprawę i odzysk, niestandardowe systemy zabezpieczeń lub szyfrowania. Jeśli odzyskamy dane z nadesłanego urządzenia - opłata diagnostyczna zostanie odliczona od usługi - nie zostaniesz ją obciążony.
ETAP III:
PRACA W LABORATORIUM (PROCES ODCZYTU/ANALIZY DANYCH CZYLI ODZYSKIWANIE DANYCH)
Praca w laboratorium, polega rzeczywistej realizacji zlecenia tj. wykonanie odczytu z powierzonego nośnika. Uwaga: w przypadku urządzeń uszkodzonych: fizycznie, programowo czy sprzętowo na tym etapie jesteśmy w stanie precyzyjnie określić możliwości odzyskania z niego danych ze względu na złożoność całego procesu i zależność między poszczególnymi uszkodzeniami, które musimy usunąć lub naprawić.
ETAP IV:
PRZEKAZANIE DANYCH KLIENTOWI
Odczytane i odzyskane dane otrzymasz na PenDrive/dysku HDD (w zależności od ilości danych) lub w postaci dostępu do serwera FTP. Możesz eksportować wybrane dane, tj. połączenia, kontakty, zdjęcia, hasła do kont w dowolne miejsce i poddawać je analizie. Urządzenie odsyłamy zgodnie z ZGŁOSZENIEM ODZYSKANIA DANYCH.
 

CZAS REALIZACJI

Oferujemy elastyczne konfiguracje zleceń i usług biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby, możliwości finansowe ale i złożoność przypadku. Nasz zespół techników i spcjalistów służy wszelką pomocą. 
 
Termin Urządzenie włączające się Urządzenie nie włączające się
STANDARDOWY od 7 do 14 dni roboczych* od 14 do 28 dni roboczych*
PRZYŚPIESZONY od 3 do 7 dni roboczych* od 7 do 14 dni roboczych*
EXPRESOWY do 3 dni roboczych* od 3 do 7 dni roboczych*
 

* termin realizacji ustalany jest zawsze po weryfikacji ZGŁOSZENIA ODZYSKANIA DANYCH i liczony jest od dnia otrzymania urządzenia.

Oferujemy bezpośredni nadzór nad całym procesem odzyskiwania danych. Diagnostyka odbywa się wtedy w specjalnie przygotowanych pomieszczeniu, gdzie klient jest naocznym świadkiem całego procesu. Przy sprawach "wrażliwych" oferujemy własną kartę dostępową do pomieszczenia w godzinach 8:oo do 16:oo oraz możliwość plombowania pomieszczenia na czas odczytu oraz monitoring pomieszczenia.