4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
95,0%
Obsługa klienta
94,2%
Oferta sklepu
92,9%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Odzyskiwanie i Analiza Danych > Zamówienia

Zamówienia



Jak kupować Sposoby zamawiania Rodzaje zamówień Czas realizacji Sprawdzanie statusu zamówienia Modyfikacja zamówienia Anulowanie zamówienia Promocje, rabaty i ceny Negocjacje cen






 
Jak kupować


Towary z naszego sklepu można zakupić:

  • On-line
    za pośrednictwem sklepu internetowego

  • Telefonicznie:
    Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
    Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
    Komórka: +48 607 506 646
    Infolinia: 0 801 671 717
    E-mail: biuro@multi-com.pl
    Skype: Multi-COM (tylko połączenia głosowe)

  • Wysyłając fax:
    wysyłając zamówienie na nasz numer faxu: +48 17 227 00 25

  • Osobiście:
    w siedzibie firmy:
    Multi-COM Sp. z o.o.
    ul. Stanisława Krzaklewskiego 31B
    36-100 Kolbuszowa,
    POLSKA

  • UWAGA: Oferta prezentowana na stronie sklepu nie jest ofertą handlową w rozumieniu KC i stanowi zaproszenie do składania ofert kupna.

    Sposoby zamawiania

  • Zamówienie On-line (poprzez sklep internetowy)
    Etapy składania zamówienia:
    1. Towar dodajemy do koszyka poprzez wpisanie interesującej nas ilości w okienko znajdujące się przy konkretnym produkcie, a następnie klikamy przycisk "Dodaj do koszyka". Wybrany towar pojawi się w koszyku.
    2. Ilość towaru, jaka aktualnie znajduje się w koszyku, będzie widoczna w prawym górnym rogu strony przez cały czas poruszania się po sklepie.
    3. Aby zmienić zawartość koszyka należy kliknąć na symbol kosza i przy produkcie, którego ilość chcemy zmienić, należy wpisać interesującą nas ilość a następnie odświeżyć zawartość.
    4. W celu sfinalizowania zamówienia należy kliknąć na „złóż zamówienie”, a następnie uważnie wypełnić formularz zamówienia. Formularz zawiera dane wysyłkowe oraz dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
    Po kliknięciu DALEJ przechodzimy do następnego etapu tj. wyboru sposobu płatności a w następnej kolejności wyboru sposobu wysyłki (kuriera). Po wybraniu powyższego przechodzimy (DALEJ) do potwierdzenia danych zamówienia i wysyłki. Tu znajduje się podsumowanie całego zamówienia dotyczące zarówno zakupów jak i danych adresowych. Sprawdź je skrupulatnie w celu uniknięcia błędów, bowiem one będą wykorzystane zarówno w dokumentach sprzedaży jak i przewoźnika czyli listach przewozowych.
    5. Jeśli powyższe dane są poprawne wystarczy kliknąć na ZAMAWIAM I PŁACĘ. Dzięki temu, zamówienie wpłynie do naszej bazy i będziemy mogli przystąpić do jego realizacji.
    6. W zależności od formy płatności jaką wybrałeś, po kliknięciu ZAMAWIAM i PŁACĘ, zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku bądź pośrednika płatności, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto, w bezpieczny sposób sfinalizujesz zakupy w naszym sklepie.
    7. Równocześnie na adres e-mail otrzymasz od nas informacje potwierdzającą i podsumowującą całe zamówienie. A po skompletowaniu całości zamówienia, prześlemy kolejny e-mail z numerem przesyłki, umożliwiającym jej śledzenie.

  • Zamówienie telefoniczne
    towar możesz zamówić kontaktując się z naszą firmą pod numerami telefonów:
    Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
    Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
    Komórka: +48 607 506 646
    Infolinia: 0 801 671 717
    E-mail: biuro@multi-com.pl
    Skype: Multi-COM (tylko połączenia głosowe)

    Dla sprawnego przyjęcia zamówienia prosimy przygotować sobie dane wysyłkowe oraz dane niezbędne do wystawienia faktury VAT. Informujemy również, że w celu podniesienia jakości naszych usług wszystkie rozmowy w naszej firmie są rejestrowane. O akceptacje powyższego będziesz poproszony kontaktując się telefonicznie z naszą firma.


  • UWAGA:Do każdego zamówienia (paczki) obligatoryjnie załączona jest faktura VAT.






     
    Rodzaje zamówień

    Sklep Internetowy Multi-COM Sp. z o.o. umożliwia zakup:

  • towarów których dostawa następuje za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej bądź Poczty Polskiej
  • usług, aktywacji, logów i kredytów (aktywacje do urządzeń, logi, kredyty): realizacja usług/aktywacji następuje poprzez e-mail po zaksięgowaniu płatności i w większości przypadków polega na przypisaniu aktywacji do konta Klienta lub udostępnienia mu loginu/ hasła dostępowego do usługi (szczegółowe informacje znajdują się przy każdym produkcie).








  •  
    Czas realizacji

  • Zamówienia złożone w dni robocze
    Zamówienia złożone i potwierdzone w dniu roboczym do godz.. 12:00 nadawane są zwykle tym samym dniu i w przypadku wybrania wysyłki kurierem paczkę Klient otrzymuje następnego dnia roboczego.
    Zamówienia złożone i potwierdzone po godz 12:00 w dni robocze nadawane są najpóźniej następnego dnia od potwierdzenia zamówienia.
    Ponadto informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie.
    O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta.
    W przypadku gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w czasie określonym jako przewidywana data wysyłki, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. Poprosimy Cię o podjęcie decyzji dotyczącej zamówienia (podział na części lub anulowanie).
    Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia do 7 dni roboczych w przypadku braków magazynowych.
  • Zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta
    Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.








  •  
    Sprawdzanie statusu zamówienia

    Istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia poprzez formularz Sprawdź status swojego zamówienia. W tym celu należy podać nr zamówienia (obligatoryjnie otrzymanego po złożeniu zamówienia ) oraz adres email.
    W sytuacji realizacji za pośrednictwem firmy kurierskiej czy Poczty Polskiej istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronach internetowych wybranego przewoźnika.
    Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu:
    Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
    Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
    Komórka: +48 607 506 646
    Infolinia: 0 801 671 717
    E-mail: biuro@multi-com.pl
    Skype: Multi-COM (tylko połączenia głosowe)






     
    Modyfikacja zamówienia

    Modyfikacja zamówienia jest możliwa bezpośrednio z poziomu naszego sklepu Internetowego niemniej jest ograniczona czasowo. System cały czas monitoruje etap zamówień i do momentu kiedy nie otrzyma ono statusu „Zrealizowane” lub „Zrealizowane i Zapłacone” można modyfikować jego zawartość.






     
    Anulowanie zamówienia

    W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt:
    Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
    Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
    Komórka: +48 607 506 646
    E-mail: bok@multi-com.pl






     
    Promocje, rabaty i ceny

    Dokonując zakupów w naszym sklepie Internetowym możesz uzyskać dodatkowe rabaty. Szczególnie zapraszamy do śledzenia działu: WYPRZEDAŻE i działu PROMOCJE gdzie dodawane są towary w atrakcyjnych cenach.
    Do sprzedaży promocyjnej czy wyprzedaży, przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień i trwa aż do wyczerpania się zapasów.
    Ceny przy produktach są cenami netto więc należy doliczyć 23% VAT lub też ceny brutto (zawierające 23% VAT). Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
    Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronach internetowych w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji- czyli takich dla których została zawarta umowa kupna-sprzedaży. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronach www naszego sklepu.
    Więcej na temat rabatów można przeczytać w dziale PŁATNOŚCI zakładce: " Informacje o upustach".






     
    Negocjacje cen

    W sytuacji zakupu więcej niż dwóch tych samych produktów, istnieje możliwość negocjacji ceny. W tym celu prosimy o zalogowanie się na konto Klienta, i po wybraniu produktu którym jesteśmy zainteresowani, kliknąć na Negocjuj cenę . Należy wypełnić i wysłać formularz z propozycją ceny. W przypadku akceptacji, cena zostanie przypisana do konta klienta i danego produktu.

    Dla FIRM dokonujących hurtowych zakupów, prosimy o kontakt na adres hurt@multi-com.pl.