![]() |
ZamĂłwienia
Jak kupować Sposoby zamawiania Rodzaje zamówień Czas realizacji Sprawdzanie statusu zamówienia Modyfikacja zamówienia Anulowanie zamówienia Promocje, rabaty i ceny Negocjacje cen
Towary z naszego sklepu można zakupić:
Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
KomĂłrka: +48 607 506 646
Infolinia: 0 801 671 717
E-mail: biuro@multi-com.pl
Skype: Multi-COM (tylko połączenia głosowe)
Multi-COM Sp. z o.o.
ul. Stanisława Krzaklewskiego 31B
36-100 Kolbuszowa,
POLSKA
UWAGA: Oferta prezentowana na stronie sklepu nie jest ofertą handlową w rozumieniu KC i stanowi zaproszenie do składania ofert kupna.
Sposoby zamawiania
1. Towar dodajemy do koszyka poprzez wpisanie interesującej nas ilości w okienko znajdujące się przy konkretnym produkcie, a następnie klikamy przycisk "Dodaj do koszyka". Wybrany towar pojawi się w koszyku.
2. Ilość towaru, jaka aktualnie znajduje się w koszyku, będzie widoczna w prawym górnym rogu strony przez cały czas poruszania się po sklepie.
3. Aby zmienić zawartość koszyka należy kliknąć na symbol kosza i przy produkcie, którego ilość chcemy zmienić, należy wpisać interesującą nas ilość a następnie odświeżyć zawartość.
4. W celu sfinalizowania zamĂłwienia naleĹĽy kliknąć na „złóż zamĂłwienie”, a nastÄ™pnie uwaĹĽnie wypeĹ‚nić formularz zamĂłwienia. Formularz zawiera dane wysyĹ‚kowe oraz dane niezbÄ™dne do wystawienia faktury VAT.
Po kliknięciu DALEJ przechodzimy do następnego etapu tj. wyboru sposobu płatności a w następnej kolejności wyboru sposobu wysyłki (kuriera). Po wybraniu powyższego przechodzimy (DALEJ) do potwierdzenia danych zamówienia i wysyłki. Tu znajduje się podsumowanie całego zamówienia dotyczące zarówno zakupów jak i danych adresowych. Sprawdź je skrupulatnie w celu uniknięcia błędów, bowiem one będą wykorzystane zarówno w dokumentach sprzedaży jak i przewoźnika czyli listach przewozowych.
5. JeĹ›li powyĹĽsze dane sÄ… poprawne wystarczy kliknąć na ZAMAWIAM I PĹACÄ. DziÄ™ki temu, zamĂłwienie wpĹ‚ynie do naszej bazy i bÄ™dziemy mogli przystÄ…pić do jego realizacji.
6. W zaleĹĽnoĹ›ci od formy pĹ‚atnoĹ›ci jakÄ… wybraĹ‚eĹ›, po klikniÄ™ciu ZAMAWIAM i PĹACÄ, zostaniesz przekierowany na stronÄ™ swojego banku bÄ…dĹş poĹ›rednika pĹ‚atnoĹ›ci, gdzie po zalogowaniu siÄ™ na swoje konto, w bezpieczny sposĂłb sfinalizujesz zakupy w naszym sklepie.
7. Równocześnie na adres e-mail otrzymasz od nas informacje potwierdzającą i podsumowującą całe zamówienie. A po skompletowaniu całości zamówienia, prześlemy kolejny e-mail z numerem przesyłki, umożliwiającym jej śledzenie.
Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
KomĂłrka: +48 607 506 646
Infolinia: 0 801 671 717
E-mail: biuro@multi-com.pl
Skype: Multi-COM (tylko połączenia głosowe)
Dla sprawnego przyjęcia zamówienia prosimy przygotować sobie dane wysyłkowe oraz dane niezbędne do wystawienia faktury VAT. Informujemy również, że w celu podniesienia jakości naszych usług wszystkie rozmowy w naszej firmie są rejestrowane. O akceptacje powyższego będziesz poproszony kontaktując się telefonicznie z naszą firma.
UWAGA:
Do każdego zamówienia (paczki) obligatoryjnie załączona jest faktura VAT.
Sklep Internetowy Multi-COM Sp. z o.o. umoĹĽliwia zakup:
Zamówienia złożone i potwierdzone w dniu roboczym do godz.. 12:00 nadawane są zwykle tym samym dniu i w przypadku wybrania wysyłki kurierem paczkę Klient otrzymuje następnego dnia roboczego.
Zamówienia złożone i potwierdzone po godz 12:00 w dni robocze nadawane są najpóźniej następnego dnia od potwierdzenia zamówienia.
Ponadto informacja o czasie realizacji zamĂłwienia jest podana przy kaĹĽdym produkcie.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta.
W przypadku gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w czasie określonym jako przewidywana data wysyłki, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. Poprosimy Cię o podjęcie decyzji dotyczącej zamówienia (podział na części lub anulowanie).
Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamĂłwienia do 7 dni roboczych w przypadku brakĂłw magazynowych.
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.
Każdy ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia poprzez formularz Sprawdź status swojego zamówienia. W tym celu należy podać nr zamówienia (obligatoryjnie otrzymanego po złożeniu zamówienia ) oraz adres email.
W sytuacji realizacji za pośrednictwem firmy kurierskiej czy Poczty Polskiej istnieje możliwość śledzenia przesyłki na stronach internetowych wybranego przewoźnika.
Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu:
Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
KomĂłrka: +48 607 506 646
Infolinia: 0 801 671 717
E-mail: biuro@multi-com.pl
Skype: Multi-COM (tylko połączenia głosowe)
Modyfikacja zamĂłwienia jest moĹĽliwa bezpoĹ›rednio z poziomu naszego sklepu Internetowego niemniej jest ograniczona czasowo. System caĹ‚y czas monitoruje etap zamĂłwieĹ„ i do momentu kiedy nie otrzyma ono statusu „Zrealizowane” lub „Zrealizowane i ZapĹ‚acone” moĹĽna modyfikować jego zawartość.
W celu anulowania zamĂłwienia prosimy o kontakt:
Telefon: +48 17 227 50 45, +48 17 227 00 25
Fax: +48 17 227 50 45 wew. 728, wew. 729
KomĂłrka: +48 607 506 646
E-mail: bok@multi-com.pl
Dokonując zakupów w naszym sklepie Internetowym możesz uzyskać dodatkowe rabaty. Szczególnie zapraszamy do śledzenia działu: WYPRZEDAŻE i działu PROMOCJE gdzie dodawane są towary w atrakcyjnych cenach.
Do sprzedaży promocyjnej czy wyprzedaży, przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień i trwa aż do wyczerpania się zapasów.
Ceny przy produktach są cenami netto więc należy doliczyć 23% VAT lub też ceny brutto (zawierające 23% VAT). Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronach internetowych w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji- czyli takich dla których została zawarta umowa kupna-sprzedaży. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronach www naszego sklepu.
WiÄ™cej na temat rabatĂłw moĹĽna przeczytać w dziale PĹATNOĹšCI zakĹ‚adce: " Informacje o upustach".
W sytuacji zakupu więcej niż dwóch tych samych produktów, istnieje możliwość negocjacji ceny. W tym celu prosimy o zalogowanie się na konto Klienta, i po wybraniu produktu którym jesteśmy zainteresowani, kliknąć na Negocjuj cenę . Należy wypełnić i wysłać formularz z propozycją ceny. W przypadku akceptacji, cena zostanie przypisana do konta klienta i danego produktu.
Dla FIRM dokonujÄ…cych hurtowych zakupĂłw, prosimy o kontakt na adres hurt@multi-com.pl.