4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
95,0%
Obsługa klienta
94,2%
Oferta sklepu
92,9%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Produkty GSM > Gwarancje

Gwarancje



Warunki gwarancji Serwis Zwroty towarów Reklamacje Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
Wsparcie techniczne (zdalne połączenie poprzez TeamViewer)







 
Warunki gwarancji

Produkty posiadają gwarancję producenta. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta i są dołączane wraz ze sprzętem. Prosimy zwrócić uwagę, że gwarancje producenta/dystrybutora obowiązuje na terenie Polski. Poniżej załączamy druki gwarancyjne obowiązujące do określonych działów:

Stacje lutownicze Aoyue
Stacje lutownicze Quick
Stacje lutownicze TouchBGA
Stacje lutownicze Jettronix
Maszyny i urządzenia do napraw LCD
Zasilacze laboratoryjne
Wanny ultradźwiękowe EMAG
Lampy warsztatowe i mierniki
Klucze USB, interfejsy GSM










 
Serwis

Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji.








 
Zwroty towarów

Klient będący Konsumentem lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:

Pobierz formularz odstąpienia

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. W ciągu 14 dni od dnia odstąpienia, konsument jest zobowiązany zwrócić towar w stanie niezmienionym (chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu) na adres MULTI-COM Sp. z o.o., ul. Krzaklewskiego 31B, 36-100 Kolbuszowa. Zwrot uiszczonej przez klienta ceny towaru wraz z kosztami wysyłki zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Dodatkowo chcemy poinformować, że w przypadku odstąpienia od umowy, towary należące do grup: Stacje lutownicze, Stacje lutownicze BGA, Kompresory, Autoklawy do LCD nie mogą być odesłane zwykłą przesyłką pocztową ze względu na duże gabaryty a w związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.






 
Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy (rękojmia). Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy (rękojmia) są uprawnieniami od siebie niezależnymi. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów będących Przedsiębiorcami.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji dołączanej do towaru a ich kopie można pobrać także z działu Gwarancje. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdziesz na kartach gwarancyjnych lub instrukcji dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do sprawności sprzętu. Nie jest konieczne zgłaszanie niesprawnego sprzętu za pośrednictwem sprzedawcy. Jeżeli zdecydujesz, że chcesz skorzystać z gwarancji za pośrednictwem Multi-COM Sp. z o.o., może to wydłużyć czas naprawy, gdyż jesteśmy jedynie pośrednikiem, który przekaże reklamowany produkt do autoryzowanego serwisu producenta. Decydując się na powyższe, odeślij do nas reklamowany produkt wraz (o ile to możliwe) z kopią dowodu zakupu oraz opisem reklamacji. Pamiętaj, że reklamację z gwarancji rozpatruje wystawca dokumentu gwarancji (gwarant), a nie sklep internetowy.

Adres do obsługi reklamacji::

Multi-COM Sp. z o.o.
ul. Stanisława Krzaklewskiego 31b
36-100 Kolbuszowa

Multi-COM Sp. z o.o. niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Multi-COM Sp. z o.o. zwróci Klientowi poniesiony koszty towaru i koszty transportu.







 
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) firma Multi-COM Sp. z o.o. umożliwia Klientom kupującym nowy sprzęt elektryczny lub elektroniczny, zwrot starego sprzętu (zużytego) tego samego rodzaju w ilości odpowiadającej liczbie zakupionego nowego.

Firma Multi-COM Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru pod numerem BDO 000001664.









 
Wsparcie techniczne (zdalne połączenie poprzez TeamViewer)

Wiele problemów z jakimi spotykają się użytkownicy zakupionych urządzeń możemy zdiagnozować i rozwiązać zdalnie poprzez połączenie TeamViewer. Wsparcie techniczne dotyczy wyłącznie produktów w okresie trwania gwarancji urządzenia - jeżeli Twoje urządzenie jest już po gwarancji skontaktuj się z nami wysyłając zapytanie na technika@multi-com.pl w celu wyceny rozwiązania problemu poprzez połączenie zdalne.

Abyśmy byli przygotowani do diagnostyki i rozwiązania Państwa problemów bez zbędnego oczekiwania prosimy o przesłanie do nas następujących danych pod adres technika@multi-com.pl :

a) nazwa urządzenia (link z naszej oferty), którego problem dotyczy
b) numer zamówienia lub/oraz faktury zakupu urządzenia (ewentualnie informacje na kogo był zakup + numer plomby gwarancyjnej)
c) wersji systemu operacyjnego z uwzględnieniem informacji czy to system 32 czy 64 bitowy
d) wersji oprogramowania do urządzenia/klucza które ma Pan zainstalowane (tzn. które próbuje Państwo uruchomić)
e) zrzutu ekranu w JPG obrazujący jak zainstalowany jest klucz/karta/urządzenie w systemie (Menadżer urządzeń)
f) zrzut ekranu w JPG tj. błedu jaki pokazuje się podczas próby uruchomienia oprogramowania
g) dane dostępowe (ID i hasło) do programu TeamViewer w wersji nie wyższej niż 7.0. Jeżeli nie posiadasz tej wersji możesz pobrać program szybkiej pomocy zdalnej z Multi-COM Quick Support i go uruchomić (program musi być cały czas uruchomiony abyśmy mogli sie połączyc)

Jak tylko otrzymamy WSZYSTKIE w/w informacje podamy rozwiązanie problemu lub tez połączymy się zdalnie w godzinach pracy naszej firmy tj. PON-PIĄ od 8:00 do 16:00 w celu jego rozwiązania.