4,7 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
98,4%
Obsługa klienta
98,3%
Oferta sklepu
97,1%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Usługi serwisowe > Transport

Transport



Sposoby dostawy Koszty dostawy Czas dostawy Usługi dodatkowe Śledzenie przesyłki Najczęstsze pytania (FAQ)






 
Sposoby dostawy

Wysyłkę towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym realizujemy za pośrednictwem:

  • Przesyłka kurierska - towar dostarczamy firmą kurierską DHL lub UPS. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. W przypadku DHL istnieje możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę lub do określonej godziny za dodatkową opłatą.
  • Poczta Polska - przesyłki wysyłamy jako paczka pocztowa priorytetowa/paczka pocztowa pobraniowa - priorytetowa, listo polecony priorytetowy. Zamówienia złożone do godziny 14:00 będą realizowane tego samego dnia roboczego lub w następnym dniu roboczym.
  • EMS Pocztex - z racji, że nasza miejscowość nie jest miastem wojewódzkim przesyłki dla usługi EMS Pocztex musimy nadać do godziny 12 aby mogły być dostarczone do Państwa dnia następnego. Zamówienia złożone po tym czasie z tą formą dostarczenia będą wysyłane w następnym dniu roboczym
  • E-mail / Przesyłki elektroniczne - dotyczy to głównie usług np. zakupu kredytów, logów, doładowania kont. Zamówione usługi wysyłane są bezpośrednio na e-mail klienta podany podczas zamówienia.
  • Odbiór własny w siedzibie naszej firmy (Kolbuszowa) - zamówione towary można odebrać w naszej firmie przy ul. 22-go Lipca 31b, 36-100 Kolbuszowa. Prosimy o kontakt przed odbiorem w celu skompletowania zamówienia - unikniecie Państwo oczekiwania na wydanie towarów z magazynu.

  • UWAGI:
    Dotyczy naruszenia/uszkodzenia przesyłki w transporcie


    1. W przypadku gdy doręczana przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tzn. gniecenia, zmoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania, prosimy o nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę odmowy przesyłki proszę podać rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Jeżeli towar już Państwo odebrali prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą firmą - nr tel. :172275045, e-mail: bok@multi-com.pl

    2. W przypadku gdy doręczana przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (nr tel. :172275045, e-mail: bok@multi-com.pl).

    3. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem prosimy o spisanie protokółu z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji - protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji.








     
    Koszty dostawy

    Koszty dostawy zamówionych towarów w sklepie Multi-com.pl kalkulowany jest na podstawie wagi towarów znajdujących się w koszyku. Automatycznie sklep kalkuluje wagę towarów podając ceny dostawy wszystkich przewoźników z którymi współpracujemy: Poczta Polska, InPost, DHL.

    PRZESYŁKI POBRANIOWE - czyli płatne przy odbiorze u kuriera zawsze są droższe.

  • Poczta Polska: Paczki pobraniowe wysyłamy wyłącznie jako PRIORYTETOWE.
  • EMS Pocztex: Paczki wysyłamy na wyraźne życzenie klienta po wcześniejszym uzgodnieniu warunków wysyłki.
  • Towar wysyłamy z Kolbuszowej (w przypadku wysyłki pocztą z UP w Kolbuszowej).


  • UWAGI DOTYCZĄCE REKLAMACJI W PRZYPADKU POCZTY POLSKIEJ:
  • Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej (postępowanie reklamacyjne w obrocie krajowym):


    a. Reklamację z tytułu niewykonania usługi można zgłosić po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki rejestrowanej (tj. każdej przesyłki, której nadanie potwierdzone zostało odpowiednim drukiem) lub przekazu pocztowego, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania
    b. Jednostka I instancji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji udziela odpowiedzi w formie pisemnej lub informuje pisemnie reklamującego o niemożliwości udzielenia odpowiedzi w terminie wymienionym, podając jednocześnie przyczynę zwłoki oraz termin odpowiedzi na reklamację. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia jej otrzymania.


  • W związku z częstymi zapytaniami o kosztach przesyłki wyjaśniamy, że jako firma będąca płatnikiem VAT jesteśmy zobowiązani powiększyć koszt wysyłki o podatek VAT w stawce 23%. Jedyną firmą która korzysta jeszcze ze zwolnienia jest Poczta Polska. Usługi transportowe nie są zwolnione z podatku VAT. Sprzedaż usługi ze stawką zw jest niezgodna z przepisami.






     
    Czas dostawy

    Czas dostawy jest to czas związany z doręczeniem przesyłki do klienta. Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy. Uwaga: czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia.

    Terminy doręczenia dla firm kurierskich z którymi nasza firma ma podpisane umowy lojalnościowe: DHL i UPS to 24 godz. licząc od momentu odbioru przesyłki przez przedstawiciela firmy kurierskiej, z siedziby naszej firmy (dni robocze). W przypadku DHL istnieje możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę lub do określonej godziny za dodatkową opłatą. Losy nadanych przesyłek można śledzić na stronach internetowych firm kurierskich.

    Terminy doręczenia dla Poczty Polskiej - przesyłki wysyłane za pomocą Poczty Polskiej pomimo statusu PRIORYTET są doręczane zwykle do 5 dni roboczych. Poczta udostępniła narzędzie do monitorowania paczek: http://sledzenie.poczta-polska.pl/

    Odbiór osobisty - termin odbioru zamówienia w siedzibie naszej firmy powinien być potwierdzony przez Biuro Obsługi Klienta.







     
    Usługi dodatkowe

  • Dostawa w sobotę (usługa dostępna zazwyczaj w okolicy oddziałów firmy kurierskiej)
  • Dostawa do 9:00 lub 12:00
  • Dostawa w godzinach popołudniowych między 17:00 a 22:00
  • Dostawa za granicę








  •  
    Śledzenie przesyłki

    Poczta Polska: http://sledzenie.poczta-polska.pl/
    EMS Pocztex: http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek.php
    Kurier DHL: http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html
    Kurier UPS: http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL






     
    Najczęstsze pytania (FAQ)


    Pytanie: Na jakich zasadach dostarczane są paczki przez firmę DHL?

    Odpowiedź: Paczki kurierskie DHL są realizowane zgodnie z regulaminem doręczania przesyłek firmy DHL dostępnym dla każdego klienta. Regulamin znajduje się tutaj

    Pytanie: Ile trwa dostawa?

    Odpowiedź: Wszystkie przesyłki powinny zostać doręczone następnego dnia roboczego lub też w sobotę przy wybraniu i opłaceniu takiej opcji. Jeśli dostawa się opóźnia do 2 dni, najlepiej skontaktować się z naszą firmą lub też bezpośrednio z DHL'em pod numerem Infolinii 0801345345 lub (042)6345345.

    Pytanie: W jakich godzinach zostanie dostarczona paczka?

    Odpowiedź: Firma kurierska DHL dostarcza paczki najczęściej w godzinach 9 – 17 (choć wiemy od klientów, że udaje im się umówić z kurierem również na inne godziny - to zapewne zależy już od dobrej woli kuriera). Jeśli pod adresem domowym nie ma nikogo dyspozycyjnego w tych godzinach - sugerujemy zamawianie na adres miejsca pracy - firmy, lub sąsiada, krewnego - który będzie mógł odebrać paczkę. Filie DHL często oddalone są o wiele kilometrów od docelowego adresu, odległość ma wpływ na godziny dostawy (jeśli kurier jest oddalony o 2 godziny jazdy od klienta, nigdy nie przyjedzie np: do godziny 9 rano - adres Twojej filii możesz znaleźć na stronie http://www.dhlexpress.pl/mapa/index.html).

    Kurierzy mają wyznaczoną trasę przez głównego dyspozytora swojej filii DHL. Nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie oraz czekania przez np: godzinę aż klient przyjedzie po odbiór paczki. Muszą doręczyć inne przesyłki i wrócić do bazy DHL. Stąd brak możliwości, aby kurier czekał lub przyjechał dwa razy danego dnia pod adres domowy. Odległość od filii również rzutuje na godziny dostaw, gdyż im dalej kurier wyjeżdża z paczkami, tym dłużej będzie wracał na główną bazę. Stąd niekiedy kurierzy muszą zajeżdżać z paczkami z powrotem często już przed godziną 16.00 i nie mogą później realizować przesyłek. Jeśli filia obsługująca rejon klienta nie znajduje się w bezpośredniej bliskości (np: jest w innym mieście, kilkadziesiąt kilometrów od wskazanej lokalizacji) może to stanowić dodatkowe utrudnienie i spowodować opóźnienie w dostawie paczki ze względu na brak możliwości dojazdu lub dyspozycyjność kurierów.

    Pytanie: Jak sprawdzę status paczki?

    Odpowiedź: Status paczki, przyczyny niedoręczenia i inne podobne informacje są dostępne 24h na dobę, a stronie firmy DHL pod adresem http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ (adres Twojej filii znajdziesz na stronie http://www.dhlexpress.pl/mapa/index.html a numer nadania paczki znajduje się w w powyższym mailu)

    Pytanie: Czy kurier dzwoni przed dowozem?

    Odpowiedź: Niestety kurierzy nie zawsze dzwonią przed przyjazdem. Nie mamy gwarancji, że kurier będzie dzwonił za każdym razem, lub, że zadzwoni o konkretnej porze (np: rano, czy na minimum godzinę przed dostawą).

    Pytanie: Paczka nie dochodzi - co robić?

    Odpowiedź: Sprawdź status paczki na stronie http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ - numer przesyłki znajdziesz w powyższym mailu. Następnie skontaktuj się z nasza firmą - chętnie pomożemy i udzielimy wszystkich informacji lub też bezpośrednio z firmą kurierską - Infolinią pod numerami 0801345345 lub (042)6345345 i ustal przyczynę opóźnienia.

    Pytanie: Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?

    Odpowiedź: Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa do drugiego dnia od nadania przesyłki, jednakże najlepiej wykonać ją przez nasze biuro. Skontaktuj się z nami. My wyślemy odpowiednie zlecenie do filii DHL i upewnimy się, że paczka zostanie sprawnie przekierowana. Zmiana adresu oficjalnie trwa minimum 12 godzin i może spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni roboczych.