4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
95,0%
Obsługa klienta
94,2%
Oferta sklepu
92,9%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Wyposażenie serwisu > Transport

Transport



Sposoby dostawy Koszt dostawy: Czas dostawy Usługi dodatkowe Śledzenie przesyłki Najczęstsze pytania (FAQ)






 
Sposoby dostawy

Multi-COM zapewnia swoim Klientom następujące formy dostawy:

  • Przesyłka kurierska:
    Kurier DHL Parcel
    to usługa, która pozwoli na dostawę do Twoich drzwi.
    Kurier Inpost
    to usługa, która pozwoli na dostawę do Twoich drzwi.
    Paczkomaty Inpost
    oferujemy dostawę przez usługi Inpost, które posiadają ponad 13 000 punktów odbiorów w całej Polsce. Podczas składania zamówienia wybierz opcję Paczkomat i znajdź jeden z dostępnych punktów odbioru, do którego chcesz abyśmy dostarczyli przesyłkę. Polecamy zainstalowanie Aplikacji Inpost, dostępnej na platformie Android i iOS, przez którą można śledzić przesyłkę.
    UPS Express Saver
    to usługa, która pozwoli na dostawę do Twoich drzwi.

  • Poczta Polska:
    Poczta Polska - PACZKA 48
    Poczta Polska - PACZKA 24

  • E-mail / Przesyłki elektroniczne
    dotyczy to głównie usług np. zakupu kredytów, logów, doładowania kont. Zamówione usługi wysyłane są bezpośrednio na e-mail klienta podany podczas zamówienia.

  • Odbiór własny w siedzibie naszej firmy (Kolbuszowa)
    zamówione towary można odebrać w naszej firmie przy ul. Krzaklewskiego 31b, 36-100 Kolbuszowa. Prosimy o kontakt przed odbiorem w celu skompletowania zamówienia - unikniecie Państwo oczekiwania na wydanie towarów z magazynu.







  •  
    Koszt dostawy:

    Na karcie każdego produktu, widnieje zakładka "Kalkulator Kosztów Dostawy" gdzie widoczna jest cena za transport wszystkich przewoźników za pośrednictwem których nadajemy przesyłki dla konkretnego towaru. Pozwala to wybrać Klientowi optymalne warunki transportu, biorąc pod uwagę cenę jak i również dostępność danego przewoźnika. Całkowity koszt dostawy towarów w sklepie Multi-com.pl kalkulowany jest automatycznie na podstawie wagi towarów znajdujących się w koszyku.






     
    Czas dostawy

    Czas dostawy jest to czas związany z doręczeniem przesyłki do Klienta.
    24h czas dostawy dotyczy przesyłek kurierskich (w dni robocze):

  • Kurier DHL Parcel
  • Kurier UPS
  • Kurier Inpost

  • 48h czas dostawy:

  • paczkomaty Inpost
  • Poczta Polska Paczka 48

  • W gorących okresach (przed świętami, promocje, przeceny) czas realizacji ulega wydłużeniu. Dokładny czas realizacji dostępny jest w Regulaminie sklepu. O postępach w realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani za pośrednictwem maila.
    Uwaga: czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia na który składa się dostępność towaru w sklepie.

    Powyższe czasy wysyłki dotyczą zamówień złożonych i skompletowanych od poniedziałku do piątku:

  • do godz.14:00 w przypadku wyboru dostawy kurierem
  • do godz. 16:00 w przypadku wyboru dostawy do Paczkomatów Inpost






  •  
    Usługi dodatkowe

  • Dostawa w sobotę (usługa dostępna zazwyczaj w okolicy oddziałów firmy kurierskiej)
  • Dostawa do 9:00 lub 12:00
  • Dostawa w godzinach popołudniowych między 17:00 a 22:00
  • Dostawa za granicę








  •  
    Śledzenie przesyłki

    Kurier DHL: http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html
    Kurier UPS: http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL
    Inpost kurier: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
    Poczta Polska: http://sledzenie.poczta-polska.pl/






     
    Najczęstsze pytania (FAQ)


    Pytanie: Na jakich zasadach dostarczane są paczki przez firmę DHL?

    Odpowiedź: Paczki kurierskie DHL są realizowane zgodnie z regulaminem doręczania przesyłek firmy DHL dostępnym dla każdego klienta. Regulamin znajduje się tutaj

    Pytanie: Ile trwa dostawa?

    Odpowiedź: Wszystkie przesyłki powinny zostać doręczone następnego dnia roboczego lub też w sobotę przy wybraniu i opłaceniu takiej opcji. Jeśli dostawa się opóźnia do 2 dni, najlepiej skontaktować się z naszą firmą lub sprawdzić satus przesyłki na stronie przewoźnika.

    Pytanie: W jakich godzinach zostanie dostarczona paczka?

    Odpowiedź: Firma kurierska DHL dostarcza paczki najczęściej w godzinach 9 – 17 (choć wiemy od klientów, że udaje im się umówić z kurierem również na inne godziny - to zapewne zależy już od dobrej woli kuriera). Jeśli pod adresem domowym nie ma nikogo dyspozycyjnego w tych godzinach - sugerujemy zamawianie na adres miejsca pracy - firmy, lub sąsiada, krewnego - który będzie mógł odebrać paczkę. Filie DHL często oddalone są o wiele kilometrów od docelowego adresu, odległość ma wpływ na godziny dostawy (jeśli kurier jest oddalony o 2 godziny jazdy od klienta, nigdy nie przyjedzie np: do godziny 9 rano - adres Twojej filii możesz znaleźć na stronie http://www.dhlexpress.pl/mapa/index.html).

    Kurierzy mają wyznaczoną trasę przez głównego dyspozytora swojej filii DHL. Nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie oraz czekania przez np: godzinę aż klient przyjedzie po odbiór paczki. Muszą doręczyć inne przesyłki i wrócić do bazy DHL. Stąd brak możliwości, aby kurier czekał lub przyjechał dwa razy danego dnia pod adres domowy. Odległość od filii również rzutuje na godziny dostaw, gdyż im dalej kurier wyjeżdża z paczkami, tym dłużej będzie wracał na główną bazę. Stąd niekiedy kurierzy muszą zajeżdżać z paczkami z powrotem często już przed godziną 16.00 i nie mogą później realizować przesyłek. Jeśli filia obsługująca rejon klienta nie znajduje się w bezpośredniej bliskości (np: jest w innym mieście, kilkadziesiąt kilometrów od wskazanej lokalizacji) może to stanowić dodatkowe utrudnienie i spowodować opóźnienie w dostawie paczki ze względu na brak możliwości dojazdu lub dyspozycyjność kurierów.

    Pytanie: Jak sprawdzę status paczki?

    Odpowiedź: Status paczki, przyczyny niedoręczenia i inne podobne informacje są dostępne 24h na dobę na stronach internetowych przewoźników.

    Pytanie: Czy kurier dzwoni przed dowozem?

    Odpowiedź: Niestety kurierzy nie zawsze dzwonią przed przyjazdem. Nie mamy gwarancji, że kurier będzie dzwonił za każdym razem, lub, że zadzwoni o konkretnej porze (np: rano, czy na minimum godzinę przed dostawą).

    Pytanie: Paczka nie dochodzi - co robić?

    Odpowiedź: Sprawdź status paczki na stronie przewoźnika - numer przesyłki znajdziesz w powyższym mailu. Następnie skontaktuj się z nasza firmą - chętnie pomożemy i udzielimy wszystkich informacji lub też bezpośrednio z firmą kurierską - Infolinią pod numerami 0801345345 lub (042)6345345 i ustal przyczynę opóźnienia.

    Pytanie: Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?

    Odpowiedź: Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa do drugiego dnia od nadania przesyłki, jednakże najlepiej wykonać ją przez nasze biuro. Skontaktuj się z nami. My wyślemy odpowiednie zlecenie do filii DHL i upewnimy się, że paczka zostanie sprawnie przekierowana. Zmiana adresu oficjalnie trwa minimum 12 godzin i może spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni roboczych.

    Pytanie: Co w przypadku gdy uznam że przesyłka nosi ślady uszkodzenia?

    Odpowiedź: 1. W przypadku gdy doręczana przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tzn. gniecenia, zmoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania, prosimy o nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę odmowy przesyłki proszę podać rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Jeżeli towar już Państwo odebrali prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą firmą - nr tel. :172275045, e-mail: bok@multi-com.pl
    2. W przypadku gdy doręczana przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (nr tel. :172275045, e-mail: bok@multi-com.pl).
    3. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem prosimy o spisanie protokołu z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji - protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji.


    Pytanie: Co w przypadku wysyłki POCZTĄ POLSKĄ i reklamacją paczki?

    Odpowiedź: Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej (postępowanie reklamacyjne w obrocie krajowym):
    a. Reklamację z tytułu niewykonania usługi można zgłosić po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki rejestrowanej (tj. każdej przesyłki, której nadanie potwierdzone zostało odpowiednim drukiem) lub przekazu pocztowego, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania
    b. Jednostka I instancji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji udziela odpowiedzi w formie pisemnej lub informuje pisemnie reklamującego o niemożliwości udzielenia odpowiedzi w terminie wymienionym, podając jednocześnie przyczynę zwłoki oraz termin odpowiedzi na reklamację. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia jej otrzymania.


    W związku z częstymi zapytaniami o kosztach przesyłki wyjaśniamy, że jako firma będąca płatnikiem VAT jesteśmy zobowiązani powiększyć koszt wysyłki o podatek VAT w stawce 23%. Jedyną firmą która korzysta jeszcze ze zwolnienia jest Poczta Polska. Usługi transportowe nie są zwolnione z podatku VAT. Sprzedaż usługi ze stawką zw jest niezgodna z przepisami.