4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
94,9%
Obsługa klienta
94,0%
Oferta sklepu
92,8%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Reklamacje

Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy (rękojmia). Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy (rękojmia) są uprawnieniami od siebie niezależnymi. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów będących Przedsiębiorcami.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji dołączanej do towaru a ich kopie można pobrać także z działu Gwarancje. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdziesz na kartach gwarancyjnych lub instrukcji dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do sprawności sprzętu. Nie jest konieczne zgłaszanie niesprawnego sprzętu za pośrednictwem sprzedawcy. Jeżeli zdecydujesz, że chcesz skorzystać z gwarancji za pośrednictwem Multi-COM Sp. z o.o., może to wydłużyć czas naprawy, gdyż jesteśmy jedynie pośrednikiem, który przekaże reklamowany produkt do autoryzowanego serwisu producenta. Decydując się na powyższe, odeślij do nas reklamowany produkt wraz (o ile to możliwe) z kopią dowodu zakupu oraz opisem reklamacji. Pamiętaj, że reklamację z gwarancji rozpatruje wystawca dokumentu gwarancji (gwarant), a nie sklep internetowy.

Adres do obsługi reklamacji::

Multi-COM Sp. z o.o.
ul. Stanisława Krzaklewskiego 31b
36-100 Kolbuszowa

Multi-COM Sp. z o.o. niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Multi-COM Sp. z o.o. zwróci Klientowi poniesiony koszty towaru i koszty transportu.