4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
95,0%
Obsługa klienta
94,2%
Oferta sklepu
92,9%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Wsparcie techniczne (zdalne połączenie poprzez TeamViewer)

Wsparcie techniczne (zdalne połączenie poprzez TeamViewer)

Wiele problemów z jakimi spotykają się użytkownicy zakupionych urządzeń możemy zdiagnozować i rozwiązać zdalnie poprzez połączenie TeamViewer. Wsparcie techniczne dotyczy wyłącznie produktów w okresie trwania gwarancji urządzenia - jeżeli Twoje urządzenie jest już po gwarancji skontaktuj się z nami wysyłając zapytanie na technika@multi-com.pl w celu wyceny rozwiązania problemu poprzez połączenie zdalne.

Abyśmy byli przygotowani do diagnostyki i rozwiązania Państwa problemów bez zbędnego oczekiwania prosimy o przesłanie do nas następujących danych pod adres technika@multi-com.pl :

a) nazwa urządzenia (link z naszej oferty), którego problem dotyczy
b) numer zamówienia lub/oraz faktury zakupu urządzenia (ewentualnie informacje na kogo był zakup + numer plomby gwarancyjnej)
c) wersji systemu operacyjnego z uwzględnieniem informacji czy to system 32 czy 64 bitowy
d) wersji oprogramowania do urządzenia/klucza które ma Pan zainstalowane (tzn. które próbuje Państwo uruchomić)
e) zrzutu ekranu w JPG obrazujący jak zainstalowany jest klucz/karta/urządzenie w systemie (Menadżer urządzeń)
f) zrzut ekranu w JPG tj. błedu jaki pokazuje się podczas próby uruchomienia oprogramowania
g) dane dostępowe (ID i hasło) do programu TeamViewer w wersji nie wyższej niż 7.0. Jeżeli nie posiadasz tej wersji możesz pobrać program szybkiej pomocy zdalnej z Multi-COM Quick Support i go uruchomić (program musi być cały czas uruchomiony abyśmy mogli sie połączyc)

Jak tylko otrzymamy WSZYSTKIE w/w informacje podamy rozwiązanie problemu lub tez połączymy się zdalnie w godzinach pracy naszej firmy tj. PON-PIĄ od 8:00 do 16:00 w celu jego rozwiązania.