4,8 OCENA:
Zadowolenie z zakupu
95,0%
Obsługa klienta
94,2%
Oferta sklepu
92,9%

Twój koszyk

0 produktów
Strona główna > Produkty GSM > Wsparcie techniczne > Wsparcie poprzez TeamViewer

Wsparcie poprzez TeamViewer

Cena netto: 243,09 PLN 
Cena brutto: 299,00 PLN (z VAT)
Wybierz własności produktu:
Okres czasu::

Ilość:

Za ten produkt możesz zapłacić w dogodnych ratach:
oblicz eraty

ID: 5628

Typ produktu: Usługa cyfrowa

Przechowalnia prod.

Zapytaj o produkt

Wsparcie poprzez TeamViewer to usługa, w której skład wchodzi wsparcie poprzez Skype/e-mail oraz dodatkowo umożliwia bezpośredni kontakt i integracje z klientem komputera poprzez Internet. Usługa wchodzi w skład większosci sprzedawanych przez nas urządzeń. Usługe tą więc dedykujemy wszystkim, którzy sprzęt zakupiły w innej firmie a aktualnie mają problemy z jego użytkowaniem. Usługa opiera się na dostępie do komputera klienta poprzez specjalne oprogramowanie klienckie - klient może obserwować całość procesu, możliwe jest też nagranie całej sesji aby można było powtórzyć dokonywane przez naszego serwisanta operacje. Usługa ta taryfikowana jest w jednostkach minutowych - klient zostaje dopisany do naszego systemu i przy każdym połączeniu od jego czasu usługi odliczane są minuty. Przed kontaktem poprzez TeamViewer prosimy o dokładne opisanie problemu telefonicznie/e-mail abyśmy mogli szybko przystąpić do diagnozy problemu.

USŁUGA W OPCJI STANDARD WCHODZI W SKŁAD KAŻDEGO SPRZEDAWANEGO PRZEZ NASZ URZĄDZENIA. W RAZIE PROBLEMÓW MOŻEMY POŁĄCZYĆ SIE Z KOMPUTEREM KLIENTA I SPRAWNIE WYELEMINOWAĆ PROBLEM.



Jaka jest różnica pomiedzy wsparciem poprzez e-mail/Skype a TeamViewer ?
Dzięki TeamViewer mozmey polaczyc sie z Panstwa komputerem i parocwac na nim tak jak gdybyśmy mieli taki komputer w naszej firmie. Dzięki temu Państwo caly czas mozecie obserwowac jakie operacje sa wykonywane i co robimy aby uniknac problemow an przyszlosc - jest to o wiele bardziej efektywna i szybsza pomoc w stosunku do pomocy poprzez e-mail/Skype.

Czego dotyczy usługa wsparcia technicznego:
1. Usługa dotyczy problemów z urządzeniami nie związanych z ich codziennym użytkowaniem - problemem w rozumieniu poniższej usługi nie jest operacja usunięcia simlocka z danego telefonu, flashowania ale problemu z samym urządzeniem - błąd instalacji, błedy wynikające z oprogramowania urządzenia, problemó z rejestracją, dostępem do supportów itp

Warunki i zasady:
1) Usługa dostępna do większości urządzeń sprzedawanych przez naszą firme oraz dla osób posiadających urzadzenia w innej firmie a sprawiających problemy.
2) Usługa dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE produktów oferowanych przez naszą firmę - nie prowadzimy wsparcia dla produktów nie oferowanych przez naszą firmę.
3) Po wykupieniu usługi prosimy przy każdym kontakcie o podanie numeru faktury - usługa startuje w momencie pierwszego zapytania z podaniem numeru faktury i zliczana jest według minut połączenia z klientem.
4) Klient w mailu zobowiązany jest do opisania jak najdokładniej całego problemu wraz z podaniem informacji co do:
a) używanego systemu operacyjnego
b) ilości pamięci RAM
c) wersji oprogramowania/klienta z której korzysta
d) rodzaju i typu jak też prędkości używanego połączenia Internetowego
5) Multi-COM nie gwarantuje rozwiązania problemu jęzeli jeżeli jego żródlo leży w kodzie oprogramowania lub też spowodowane jest sprzętowym uszkodzeniem urządzenia tj. znany błąd oprogramowania które posiadana pewne ograniczenia, problem który wynika bezpośrednoi z uszkodzonego sprzętu itp.
6) Klient ze swojej strony gwarantuje pełną pomoc i dostępność w godzinach od 8 do 16 (jeżeli zgłoszenie ma być zrealizowane po godzinach pracy naszej firmy przed jej akceptacją klient zostanie powiadomiony o dodatkowych kosztach związanych z taką operacją)
7) Oczekiwanie na połączenie to maksymalnie 24h - prosimy o precyzyjne opisanie problemy abyśmy mogli przystąpić odrazu do jego rozwiązania.



Usłua zawiera:
- możliwość uzusykania wsparcia przez TeamViewer/Skype/e-mail przez określony czas
- faktura
Waga produktu: 0.00 kg.
Czas dostawy: do 24h godzin (e-mail)
Koszt dostawy: 0,00 PLN

NEGOCJUJ CENĘ

PDF

Informacja:

Wszystkie prezentowane zdjęcia podlegają ochronie prawem autorskim . Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 1994-02-04 (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 z późn. zm.)

Jeśli interesuje Cię Wsparcie poprzez TeamViewer prawdopodobnie zechcesz również zapoznać się z następującymi produktami:

Zobacz też na

Wsparcie poprzez e-mail/Skype + Wsparcie poprzez e-mail/Skype więcej
Cena netto:
121,14 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 149,00 PLN (z VAT)
Dostęp do mt-box.org + Dostęp do mt-box.org więcej
Cena netto:
64,23 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 79,00 PLN (z VAT)
Dostęp do furiousgold.com + Dostęp do furiousgold.com więcej
Cena netto:
324,39 PLN +23,00% VAT
Cena brutto: 399,00 PLN (z VAT)

Nota

1. Oferowane przez nas akcesoria, urządzenia i części zamienne nie są oryginalnymi akcesoriami producentów telefonów, jednakże zostaly starannie wybrane pod kątem jakości, i są w pełni dopasowane do telefonów.

2. Nasza firma dostarcza same urządzenia tj. klucze sprzętowe oraz interfejsy. Informacje na temat oprogramowania które można zastosować do oferowanych kluczy/interfejsów jest dostępne w sieci Internet na stronach producentów wspomnianych urządzeń.

3. Wszystkie znaki towarowe zamieszczone na tej stronie są zastrzeżone przez swoich właścicieli. Nazwy produktów, znaki firmowe, symbole handlowe, nazwy handlowe, slogany są własnością odpowiednich firm i są chronione międzynarodowymi przepisami o prawach autorskich, i użyte są tylko w celach informacyjnych.

4. Niniejsza oferta handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawia stanów magazynowych.