Usługi serwisowe - Wsparcie techniczne
5628 |
Wsparcie poprzez TeamViewer to usługa, w której skład wchodzi wsparcie poprzez Skype/e-mail oraz dodatkowo umożliwia bezpośredni kontakt i integracje z klientem komputera poprzez Internet. Usługa wchodzi w skład większosci sprzedawanych przez nas urządzeń. Usługe tą więc dedykujemy wszystkim , którzy sprzęt zakupiły w innej firmie a aktualnie mają problemy z jego użytkowaniem. Usługa opiera się na dostępie do komputera klienta poprzez specjalne oprogramowanie klienckie - klient może obserwować całość procesu, możliwe jest też nagranie całej sesji aby można było powtórzyć dokonywane przez naszego serwisanta operacje. Usługa ta taryfikowana jest w jednostkach minutowych - klient zostaje dopisany do naszego systemu i przy każdym połączeniu od jego czasu usługi odliczane są minuty. Przed kontaktem poprzez TeamViewer prosimy o dokładne opisanie problemu telefonicznie/e-mail abyśmy mogli szybko przystąpić do diagnozy problemu. |
5627 |
Wsparcie poprzez e-mail/Skype to usługa, która wchodzi w skład wszystkich sprzedawanych przez nas urządzeń. Usługe tą więc dedykujemy wszystkim, którzy sprzęt zakupiły w innej firmie a aktualnie mają problemy z jego użytkowaniem. Usługa opiera się na dokładnym opisie problemu/sytuacji po czym w ciągu 24h (dni robocze) otrzymają Państwo odpowiedź z proponowanym rozwiązaniem problemu. |