![]() |
Płatności
Formy i metody płatności Konta bankowe Zakupy na raty Zakup w leasing Informacje o upustach Faktury i korekty
W naszym sklepie Internetowym akceptujemy następujące formy i metody płatności:
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/p_gotowka.jpg)
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/p_przedlplata.jpg)
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/p_eprzelew.jpg)
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/paypal.jpg)
- proste zasady - proces zapisywania się, umożliwiający założenie konta PayPal, jest prosty i trwa jedynie kilka minut.
- bezpieczeństwo - płacisz bez ujawniania handlowcom informacji o Twojej karcie kredytowej
- szybka realizacja transakcji - płatności dokonujesz w kilka chwil, we wszystkich ulubionych witrynach podajesz zawsze jedno i to samo konto i hasło.
- powszechność usługi - płatność PayPal jest akceptowana przez tysiące firm na całym świecie.
- komfort - płatności dokonujesz, nie wychodząc z domu, z dowolnego miejsca na świecie - wystarczy łącze internetowe.
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/p_moneybookers.jpg)
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/p_card.jpg)
![](https://multi-com.pl/multicom/lay/common/pay_eraty.png)
Główne zalety eRaty Santander Consumer Bank S.A. to:
- prosty sposób sfinansowania zakupu towarów i usług na atrakcyjnych warunkach
- minimalna wartość zamówienia od której eRaty są dostępne to jedynie 100 zł brutto (z VAT)
- oprocentowanie tylko 1.3% za każdy miesiąc
- dowolny okres kredytowania do 24 miesięcy
- możliwość wcześniejszej spłaty kredytu
- możliwy zakup towaru bez pierwszej wpłaty
- możliwość uzyskania kredytu BEZ ZAŚWIADCZEŃ o zarobkach i zatrudnieniu
![](https://multicompl-a9bf.kxcdn.com/multicom/pimg/laeasing_logo.jpg)
Zalety leasingu online to:
- proste procedury
- wniosek leasingowy wypełniany online
- umowa leasingowa wysyłana firmą kurierską
- brak konieczności wizyty w sklepie czy w firmie leasingowej
- szybka decyzja leasingowa
- szybka dostawa sprzętu
- korzystne warunki finansowe (minimalna wartość leasingu to jedynie 1000 zł netto + VAT)
Poniżej znajdziesz listę kont jakie posiada nasza firma – zwracamy uwagę aby dokonywać wpłat na konto podane w mailu na fakturze proforma – szczególnie ważne przy transferach zagranicznych.
Główne konto dla płatności w PLN
Nazwa banku: Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Adres banku: ul. Kościuszki 18, 36-100 Kolbuszowa
Kod SWIFT banku: PKOPPLPW
Odbiorca: "MULTI-COM Sp. z o.o."
Adres: ul. Krzaklewskiego 31b, 36-100 Kolbuszowa
Konto IBAN w walucie PLN: 76 1240 2627 1111 0000 3261 7865
Konto dla płatności w walucie EURO:
W przypadku płatności na konto zagraniczne prosimy o sprawdzenie pola 71A "Details of Charges" na Państwa druku do przelewu SWIFT i upewnieniu się, że zaznaczyli Państwo OUR (oznacza to że pokrywają Państwo koszty banku pośredniczącego w transakcji – w innym przypadku otrzymamy kwotę potrąconą o te koszta i nie będziemy mogli przystąpić do realizacji zamówienia)
Nazwa banku: Alior Bank S.A.
Adres banku: ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa, Polska
Kod BIC/SWIFT banku: ALBPPLPW
Odbiorca: "MULTI-COM Sp. z o.o."
Adres: ul. Krzaklewskiego 31b, 36-100 Kolbuszowa, Polska
Konto IBAN w walucie EUR: PL64 2490 0005 0000 4600 1909 6440
Konto dla płatności w walucie USD:
W przypadku płatności na konto zagraniczne prosimy o sprawdzenie pola 71A "Details of Charges" na Państwa druku do przelewu SWIFT i upewnieniu się, że zaznaczyli Państwo OUR (oznacza to że pokrywają Państwo koszty banku pośredniczącego w transakcji – w innym przypadku otrzymamy kwotę potrąconą o te koszta i nie będziemy mogli przystąpić do realizacji zamówienia)
Nazwa banku: Alior Bank S.A.
Adres banku: ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa, Polska
Kod BIC/SWIFT banku: ALBPPLPW
Odbiorca: "MULTI-COM Sp. z o.o."
Adres: ul. Krzaklewskiego 31b, 36-100 Kolbuszowa, Polska
Konto IBAN w walucie USD: PL92 2490 0005 0000 4600 6903 2215
Naszym klientom oferujemy szybki zakup towaru na raty w systemie ratalnym eRaty obsługiwanym przez Santander Consumer Bank S.A. , które są dostępne dla klientów z całej Polski, a okres kredytowania to od 6-48 miesięcy.
UWAGA: Minimalna wartość zamówienia aby płatność eRaty Santander Consumer Bank S.A była dostępna dla Państwa zamówienia to 100 zł brutto ( z VAT)
Krok 1: Wybierz towar jeśli chcesz dokonać zakupu na raty w systemie eRaty Santander Consumer Bank S.A po dodaniu wszystkich wybranych towarów do koszyka w formularzu zamówienia wybierz przycisk: eRaty Santander Consumer Bank S.A. Zostanie uruchomiony symulator rat, który w szybki i prosty sposób pozwoli obliczyć wysokość miesięcznej raty kredytu i złożyć on-line wniosek o kredyt.
Krok 2: Oblicz wysokość raty - po uruchomieniu symulatora rat wpisz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną. Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych ze Sklepem poprzez wpłatę na rachunek bankowy Multi-COM Sp. z o.o. lub też za pobraniem. Zostaną Ci przedstawione warunki finansowe kredytu. Jeśli akceptujesz wysokość miesięcznej raty kredytu wypełnij formularz wniosku on-line i prześlij do systemu eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Krok 3:Czekaj na kontakt konsultanta - potwierdzenie przez Multi-COM Sp. z o.o., przyjęcia do realizacji Twojego zamówienia nastąpi drogą mailową. Od tej chwili oczekuj na kontakt z konsultantem eRaty Santander Consumer Bank S.A. Konsultant po otrzymaniu ze sklepu potwierdzenia rezerwacji towaru zadzwoni do Ciebie i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty oraz drugi dokument tożsamości. Podczas rozmowy telefonicznej Konsultant eRaty Santander Consumer Bank S.A przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o dokumentach niezbędnych. eRaty Santander Consumer Bank S.A dostępny jest bez dodatkowych zabezpieczeń (poręczycieli weksli).
Krok 4: Podpisz umowę kredytu (sposób zawarcia umowy):
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej - w ciągu 48 godzin ( w dni wolne od pracy następnego dnia roboczego) system eRaty Santander Consumer Bank S.A wyśle do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej dwa egzemplarze umowy kredytu. Przy dostarczeniu przesyłki Kurier będzie prosi
b) za pomocą przelewu - po potwierdzeniu chęci zawarcia umowy o kredyt: udostępniona zostanie dl Ciebie do pobrania kompletna dokumentacja kredytowa w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia oświadczenia woli o zawarciu umowy, musisz realizować na rachunek Banku eRaty przelew na kwotę 1zł. Po pozytywnej weryfikacji przelewu zostaniemy poinformowani przez system e eRaty Santander Consumer Bank S.A. o możliwości wydania towaru. Proces ten trwa tylko 15 minut.
Krok 5: Dostawa towaru - po pozytywnej weryfikacji i decyzji kredytowej przez eRaty Santander Consumer Bank S.A., zostaniemy powiadomi o możliwości realizacji zamówienia towaru prze Bank i jego wysyłki do Ciebie.
Naszym klientom oferujemy szybki zakup towaru OnLine w leasing za pośrednictwem systemu onLine firmy Leasing-Plus.
UWAGA: Minimalna wartość zamówienia aby płatność Leasing Plus była dostępna dla Państwa zamówienia to 1000 zł netto + 23% VAT
Realizacja umowy leasingu w sklepie internetowym zajmuje tylko kilka chwil i składa się na nią ponizsza procedura:
Krok 1: Wybierz produkt z naszej oferty i dodaj go do koszyka (min. wartość towaru to 1000 zł netto)
Krok 2: Wypełni dane teleadresowe i jako formę płatności wybierz „Leasing Plus”
Krok 3: Poczekaj na e-mail potwierdzający zamówienie na którym sprawdzisz swoje dane i listę towarów po czym potwierdź je klikając odpowiedni link. Zostaniesz przekierowany na stronę Leasing Plus
Krok 4: Określ parametry umowy tj. okres trwania i ewentualną wpłatę własną
Krok 5: Wypełnij wymagane dane firmy w formularzu on-line firmy Leasing Plus
Krok 6: Poczekaj na e-mail od Leasing Plus z umową i instrukcją postepowania
Krok 7: Odeślij podpisaną umowę wraz ze wskazanymi dokumentami do Leasing Plus oraz dokonaj ewentualnej wpłaty własnej
Krok 8: Oczekuj na dostawę towaru na wskazany adres
Krok 9: Otrzymujesz podpisany egzemplarz umowy leasingu.
Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym www.multi-com.pl możesz uzyskać następujące rabaty:
Wartość zakupów: | Rabat |
5000 zł netto + VAT | 3 % |
10000 zł netto + VAT | 5 % |
15000 zł netto + VAT | 7 % |
Sklep zobowiązuję się do udzielenia swoim Klientom wyżej wskazanych rabatów na następujących zasadach.
1. Rabaty przydzielane są wyłącznie Klientom, którzy dokonają rejestracji w naszym sklepie.
2. Warunkiem uzyskania poszczególnych rabatów jest przekroczenie wskazanej w tabeli sumy zakupów na koncie klienta. Nie jest wymagane jednorazowe dokonanie zakupu na określoną w tabeli kwotę.
3. Rabaty przydzielane są na okres 180 dni od momentu przekroczenia wymaganego progu obrotów. W tym okresie należy złożyć przynajmniej jedno zamówienie aby przedłużyć przyznany rabat o kolejny okres 180 dni. Jeśli jednak w ciągu 180 dni klient nie złoży zamówienia, na 7 dni przed wygaśnięciem przyznanego progu rabatowego, Klient otrzyma maila z przypomnieniem o zbliżającym się dniu resetowania przyznanego rabatu. Jeśli w ciągu tego okresu nie zostanie złożone zamówienie (kwota nie ma znaczenia) sklep automatycznie obniży próg rabatowy o jeden poziom (np. z 7% na 5%). Niższy rabat będzie obowiązywał prze kolejne 180 dni, po których analogicznie do powyższego, w wyniku braku zamówień na indywidualnym koncie Klienta, rabat będzie obniżony o jeden poziom (np. z 5% na 3%), po wcześniejszym poinformowaniu o tym fakcie drogą mailową.
4. Rabaty obowiązują na wszystkie następne zamówienia po przekroczeniu progu rabatowego.
5. Rabaty nie łączą się z innymi upustami/promocjami udzielanymi przez sklep.
6. Rabaty nie obejmują zakupu maszyn i innych wielogabarytowych produktów - w przypadku chęci zakupów tego typu artykułów prosimy o kontakt.
Zakup po cenach hurtowych:
Sklep multi-com.pl zobowiązuję się do udzielenia statusu PARTNERA (zakup po cenach hurtowych) na następujących zasadach.
1. Status PARTNERA przydzielany jest wyłącznie Klientom, którzy dokonają rejestracji w naszym sklepie.
2. Status PARTNERA przydzielany jest wyłącznie Klientom którzy posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą.
3. Status PARTNERA dostępny jest dla Klientów których obrót z naszą firmą przekroczył 6500 zł netto + VAT
4. Rabaty obowiązują na wszystkie następne zamówienia po przekroczeniu progu rabatowego.
5. Rabaty nie łączą się z innymi upustami/promocjami udzielanymi przez sklep.
6. Status PARTNERA przyznawany jest na okres 180 dni. W tym okresie należy złożyć zamówienia których suma musi przekroczyć 500 zł netto + VAT. Jeśli w ciągu tych 180 dni wartość zakupów spadnie poniżej wspomnianego progu, sklep automatycznie zablokuje przyznany status PARTNERA i zmieni rabat na 7%.
Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci faktury VAT. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.
W związku ze zmianami zasad wystawiania faktur jakie wprowadziło rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 1 maja 2004r.), które dostosowuje polskie przepisy do przepisów Unii Europejskiej, nie jest wymagany podpis nabywcy na fakturze VAT.